TONNY 8 Napisano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2021 Regulamin sieci 4af.pl Łamanie REGULAMINU będzie SUROWO KARANE I. ZASADY DOTYCZĄCE FORUM § 1. Rejestracja na Forum jest równoznaczna z akceptacją poniższego regulaminu. § 2. Zakaz kopiowania treści, elementów forum bez zgody 4af.pl. § 3. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, są one własnością ich autorów. § 4. Łamanie regulaminu grozi nałożeniem warna na użytkownika. W cięższych przypadkach może grozić również banem na forum. § 5. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Tworzenie więcej niż jednego konta spowoduje zablokowanie wszystkich kont. W sytuacji gdy kilku użytkowników korzysta z jednego adresu IP, możliwe są ustępstwa - należy to zgłosić administracji. § 6. Zakaz wklejania obrazów o treściach obraźliwych (kulturowe, wyznaniowe itp.). § 7. Użytkownik, który działa na niekorzyść sieci dostaje bana permanentnego. § 8. Jeśli nie zgadzasz się z decyzją moderatora/admina/administracji napisz skargę w odpowiednim dziale. § 9. Na forum obowiązują zasady Netykiety. § 10. Nieznajomość regulaminu, nie zwalnia Cię z przestrzegania go. II. ZASADY DOTYCZĄCE TEMATÓW § 1. Jeśli chcesz napisać temat sprawdź czy już taki nie istnieje. Jeśli jest i został już zamknięty poproś moderatora o otworzenie jego w celu zadania przez Ciebie konkretnego pytania. § 2. Tematy nazywaj zgodnie z ich treścią. § 3. Dokładnie precyzuj swoje zapytanie lub prośbę. § 4. Nie dubluj swoich tematów jeśli nie uzyskałeś w nich odpowiedzi. § 5. Koloru czerwonego używają tylko Administratorzy oraz Moderatorzy. § 6. Wszelkiego rodzaju kłótnie na forum publicznym są zabronione. § 7. Sprawy prywatne, dyskusje i spory miedzy użytkownikami wskazane się rozwiązywać używając opcji „wiadomość prywatna” pamiętając o zasadach kultury języka. § 8. Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność. § 9. Zakazane jest reklamowanie innych for lub serwerów o podobnej tematyce, chyba, że posiada się zgodę administracji forum. § 10. Zakazane jest plagiatowanie, kopiowanie, przywłaszczanie sobie czyjeś pracy i umieszczania jej na forum bez zgody autora. § 11. Jeśli uważasz że temat się wyczerpał napisz prośbę o zamknięcie tematu. § 12 W temacie skarg wypowiadają się: oskarżyciel, poszkodowany, wyższa administracja serwera (opiekunowie, właściciele), uwzględnieni świadkowie wymienieni przez oskarżyciela w skardze. § 13 w dziale UBT wypowiadają się tylko: poszkodowani, członkowie UBT, opiekunowie i właściciele serwera. III. ZASADY DOTYCZĄCE POSTÓW § 1. Posty w danym temacie piszemy "na temat". § 2. Zakaz nadużywania CAPS LOCKA. § 3. Pisz zrozumiale dla siebie i innych. § 4. Nie używamy słów wulgarnych, obraźliwych, nie przeklinamy. Wulgaryzmy są dopuszczalne jedynie w dziale "REDAKCJA" jeśli jest ku temu powód, po uprzednim uzgodnieniu tego z Administracją. § 5. Zachowaj pełną kulturę dla wszystkich użytkowników forum. § 6. Posty bezsensowne, powtarzające się, nie na temat lub nie wnoszące nic do dyskusji będą usuwane, a ich autor karany. § 7. Wypowiedzi w podaniach na moderatorów, grafików, redaktorów, UBTeam oraz adminów mają być rzetelnie uzasadnione. Rzetelnie uzasadniony post powinien zawierać 2 rzeczowe argumenty. § 8. Nie spamuj postami oraz nie pisz jednego pod drugim. Od tego jest opcja edytuj. § 9. Przed wysłaniem posta zawsze sprawdzaj jego poprawność gramatyczną i ortograficzną. Twój niepoprawny post może zostać źle zrozumiany. IV. Profil / Avatary / Sygnatury / Status § 1. Zabronione jest używanie nicków powszechnie uważane za wulgarne. § 2. Zabronione jest używanie konta w celach reklamowych. § 3. Zabronione jest współdzielenie kont z osobami trzecimi § 4. Zabrania się ustawiania obrazków niezgodnych z prawem RP, a w szczególności obraźliwych, wulgarnych, obscenicznych, pornograficznych, nieetycznych, obrażających czyjeś uczucia, godzących w czyjąś własność. § 5. Avatar, podpis, sygnatura nie mogą być obraźliwe, prowokacyjne, zawierać żadnych obrazków, przeszkadzających w ogólnym przeglądaniu forum § 6. Promowanie w sygnaturze bądź avatarze adresów do stron pornograficznych lub innych godzących w przyjęte zasady netykiety jest zabronione. § 7. Sygnatury mogą mieć maksymalnie 14 linijek tekstu. § 8. Avatar, podpis, sygnaturka, status nie może zawierać żadnych treści reklamujących § 9. Każdy użytkownik może mieć maksymalnie 2 sygnatury + gametracker. V. PUNKTY REPUTACJI § 1. Dodatnie punkty reputacji służą do nagradzania użytkowników za ich pomoc lub działalność na łamach forum. § 2. Punkty może przyznawać każdy, lecz w szczególności powinien to czynić autor tematu lub inne osoby zainteresowane, poprzez kliknięcie przycisku ze znakiem plusa obok postu użytkownika. § 3. Przyznawanie punktów nie jest obowiązkowe, jest to wyraz naszego podziękowania dla autora porady. § 4. Punkty bezpodstawnie wystawione mogą zostać zweryfikowane i usunięte przez moderatorów. § 5. Przypadki bezpodstawnego przyznawania punktów reputacji mogą zostać ukarane ostrzeżeniami. § 6. Wymuszanie punktów reputacji jest zabronione. VI. WARNY § 1. Za złamanie któregokolwiek punktu regulaminu użytkownik zostaje (lub może zostać) ukarany ostrzeżeniem słownym/punktowym. § 2. Użytkownik ma prawo odwołać się od warna oraz ma prawo do napisania skargi na moderatora/administratora. § 3. Każde pozytywne działanie na korzyść forum może być nagradzane usunięciem warna lub w inny sposób. VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE § 1. Zakazuje się kopiowania tematów na inne forum bez zgody właściciela tematu. § 2. Jeśli temat lub post, który wklejasz nie jest Twój opisz to podając autora. Najlepiej jeśli masz zgodę na jego publikację. § 3. Powiadom nas o próbie włamania na twoje konto. § 4. Jakakolwiek ingerencja w forum (włamania, spam, hack) będzie surowo karana BANEM i zgłoszona odpowiednim organom. § 5. Moderatorzy i administratorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu. § 6. Administratorzy mają prawo do usunięcie twojego konta oraz postów po rażącym łamaniu REGULAMINU bez powiadomienia. § 7. Decyzja właściciela jest ostateczna i nie podlega dyskusji. § 8. Właściciel forum ma prawo ostrzec lub usunąć post, nawet jeżeli nie łamie on wyżej wymienionych zasad. § 9. Właściciel forum zastrzega sobie prawo do zablokowania danego konta jeżeli uzna je za niestosowne. § 10. Właściciel forum oraz jego administracja nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczone przez użytkowników. § 11. Właściciel zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminach. § 12. Regulamin wchodzi w życie z dniem 26.01.2021. Link do postu Podziel się na innych stronach
Chemik 2 Napisano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2021 Aktualizacja 26.01.2021R Link do postu Podziel się na innych stronach
Rekomendowane posty