Skocz do zawartości
revan2828

Podanie na admina rev1e

Rekomendowane odpowiedzi

1. Twój Nick: rev1e

2. Ile masz lat: 24, rocznikowo 25

3. Jak masz na imię? Napisz coś o sobie ;) : Maciek, mieszkam w okolicach Podkarpacia, pracuje za granicami naszego kraju, zajmuję się izolacją termiczną. Od małego pasjonat i piłkarz wiec interesuje się w dużym stopniu piłką nożną oraz motoryzacją. W Counter Strike'a gram od roku hmmm... przełom 2008/2009 - steam 2k9. Miałem kilkuletnią przerwę lecz z przyczyń wiadomych wróciłem aby przypomnieć sobie dawne czasy, niestety nowsza część Counter Strike'a - Global Offensive mi zbytnio nie podeszła...

4. Znajomość AMX/komendy admina (0-10): Powiem tak, miałem kilka swoich serwerów więc kwestia tylko przypomnienia sobie komend, cieżko mi jest siebie ocenić w jakiejś skali, ponieważ tak jak pisałem wyżej miałem sporą przerwę, mogłbym napisać spokojnie, że 10, ale nie jestem zachłanny więc powiem, że 7.

5. Jak długo grasz w CS'a 1.6? Jak długo na 4af?: W Counter Strike'a gram od Złotych Czasów "Złotej Piątki" Więc jakoś od 2007,2008 roku, dokładniej nie pamiętam, Kantera na steama zakupiłem w 2009 roku, na serwerze gram od około miesiąca, ale tak częściej od jakichś 2 tygodni. 2,708 godz. łącznie na steam.

6. Posiadasz mikro? (działające): Tak, oczywiście.

7. Składka (raz na miesiąc): Nie ma problemu, tak jak wcześniej wspominałem, że pracuje więc nie będzie żadnych problemów co do składek.

8. Link do Twojego GT (GameTracker): https://www.gametracker.com/player/rev1e/54.38.202.1:27015/

9. Steam ID:  STEAM_0:0:26856888

10. W jakich godzinach i ile zwykle grasz?: Wszystko zależy od obowiązków. Jezeli nic nie mam do zrobienia to gram praktycznie od tej pory od której się obudzę, chociaż bardzo często można zobaczyć mnie w godzinach popołudniowych. Wieczór raczej spędzam z wybranką mega życia ;D 

a Jeżeli jestem w pracy to gram w okolicach 17-22