Skocz do zawartości
Gibek12

Problem z zaworami Loncin 200

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik bardzo podobny do 163 FML, na popychaczach.
Problem jest taki że po wymianie tłoka i cylindra, przy zakładaniu głowicy i przy próbie regulacji zaworów, jest brak luzu zaworowego na ssącym, lecz na wydechowym ładnie luźno wszystko chodzi (Pamiętam o literce T, przekręcanie o 360 nic nie daje) Co może być powodem braku luzu na tym jednym zaworku, ponoć w tych 163FML jeśli nie ruszało się silnika, to rozrząd nie mógł się przestawić, lecz czy to może rozrząd? I muszę rozbierać wszystko do stanu początkowego? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Warunki użytkowania, Polityka prywatności i Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę..