Skocz do zawartości
Gibek12

Problem z zaworami Loncin 200

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik bardzo podobny do 163 FML, na popychaczach.
Problem jest taki że po wymianie tłoka i cylindra, przy zakładaniu głowicy i przy próbie regulacji zaworów, jest brak luzu zaworowego na ssącym, lecz na wydechowym ładnie luźno wszystko chodzi (Pamiętam o literce T, przekręcanie o 360 nic nie daje) Co może być powodem braku luzu na tym jednym zaworku, ponoć w tych 163FML jeśli nie ruszało się silnika, to rozrząd nie mógł się przestawić, lecz czy to może rozrząd? I muszę rozbierać wszystko do stanu początkowego? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Warunki użytkowania, Polityka prywatności i Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę..