Skocz do zawartości
Etzy

Podanie do Administracji by Etzyyy

Rekomendowane odpowiedzi

Wzór:

• Imię: Kamil
  • Wiek [16+]: 16 (rocznikowo)
  • Kiedy dołączyłeś na serwer?: Około 2-3 miesiące temu, ale dużo gram dziennie i wiele osób może to potwierdzić.
  • List Motywacyjny [min. 100 słów]: Witam! Mam na imię Kamil. Mam 16 lat. Jestem uparty i posiadam własne zdanie. Nie daje się łatwo zmanipulować, i dążę do celu. Postanowiłem złożyć podanie na administratora, ponieważ bardzo dużo gram na wyspie, a znowu tak dużo ich nie ma. Wiele ogarniam, więc raczej nie będę popełniał błędów. Mówiąc szczerze nie mam żadnego doświadczenia jako administrator ale szybko się uczę. Po za tym lubię pomagać i rozwiązywać spory. Według mnie nadaje się na tą posadę. Bardzo dobrze znam regulamin, a jeżeli czegoś nie jestem pewien zaraz to sprawdzam. Moim hobby od dziecięcych lat jest motoryzacja. Gdy miałem 6 lat dostałem pierwszy własny pojazd. Był to quad 50cc. Potem z czasem przesiadałem się na większe pojemności i były to już motocykle. Posiadałem 3 crossy 125cc, charley 110cc oraz quad 200cc. Aktualnie poruszam się motocyklem Zipp pro 50/70. Według mnie jest on bardzo słaby jak na tą klasę, ponieważ rozwija prędkość tylko 87km/h. Posiadam do tego kategorie AM, czyli do 50cc. Moim drugim zainteresowaniem są gry komputerowe. Grałem już w takie gry jak: CS:GO, Fortnite, Gta V, hurtworld, lol, h1z1. Dobrze mi to wychodziło, ponieważ w CS:GO miałem rangę global elite, a w fortnite K/D 2.3. 
Edytowane przez Etzy

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja nie powinienem sprawdzać podań bo list to nie jest list motywacyjny :P tylko opisanie swojego życiorysu poczekamy na wypowiedź innych 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dla mnie list motywacyjny rozpoczyna się od: