Skocz do zawartości
ZIOMEK_Z_BRAZZERS

Podanie WL-ZIOMEK_Z_BRAZZERS

Rekomendowane odpowiedzi

OOC

Imię: Dorian

Coś o sobie: Gram w RP od ponat 2 lat serwery five m oraz net4game

Czy akceptujesz regulamin serwera: Akceptuję

Steam HEX: 76561198126357072

Nick Discord: ZIOMEK_Z_BRAZZERS #0107

IC

Imię i nazwisko: John Mackey

Historia postaci : Urodziłem i Wychowałem Się na Racer Mesfl (wymyślona nazwa) w w roku 1999. Wychowywała mnie tylko mama mojego tatę zabrała Policja i skazała na dożywocie za zabójstwa, napady i inne zbrodnie.W Racer Mesfl poznałem mojego przyjaciela. Od Dzieciństwa byliśmy nie rozłączni, ciągle razem się bawiliśmy. Któregoś razu poszedłem pod jego dom zapytać czy idziemy pozrywać jabłka z drzew, nikogo nie zastałem wszedłem do środka i zobaczyłem mojego przyjaciela siedzącego na ziemi. Zapytałem co się stało a on powiedział, że jego mama uciekła przed gangiem, który ich szukał zrobiła to dla jego dobra, żebym on nie ucierpiał. Moja Mama zaadoptowała mojego przyjaciela. Od tamtej pory jeszcze bardziej się do siebie zbliżyliśmy, nie mal byliśmy nie rozłączni. Któregoś razu gdy bawiliśmy się na dworze podjechał ciemny samochód, nagle okna samochodu uchyliły się i rozpoczęli strzelać do mojego przyjaciela i do mojej mamy. Zaczęliśmy uciekać nie wiedzieliśmy co się dzieje byłyśmy przerażeni, po przebiegnięciu około 2km byliśmy w lesie tam spędziliśmy noc. Z samego ranka wróciliśmy do domu leżała tam moja mama postrzelona w klatkę piersiowa. Zacząłem płakać tam samo jak mój przyjaciel, ponieważ tez się do niej przywiązał. Postanowiliśmy, ze nie można tak być, bo kiedyś dopadną nas. Wiec postanowiliśmy się zemścić.

Czym zamierzasz się zajmować: handel narkotykami

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie