Skocz do zawartości

DarkvTen

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana DarkvTen w dniu 16 Lutego 2017

Użytkownicy przyznają DarkvTen punkty reputacji!

10 obserwujących

O DarkvTen

  • Urodziny 05.08.1867

Ogólna

  • Steam url:

Dodatkowa

  • Nick w grze: DarkvTen
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Wiek
    150
  • Lokalizacja
    Syberia
  • Zainteresowania
    nothing

Ostatnie wizyty

3129 wyświetleń profilu
  1. DarkvTen

    Trafiła kosa na kamień.
  2. DarkvTen

    Dzisiaj tylko pół litra do obiadu.
  3. DarkvTen

    Witam serdecznie. Jesteś na prawdę utalentowany, ja w tym wieku jedynie co miałem, to Admina i dopiero zaczynałem przygodę z CS'em. Wydaje mi się, że młodsze pokolenia rodzą się mądrzejsze i nie mają czasu by dopiero w wieku dojrzałym zarządzać czymś
  4. DarkvTen

    Troszeczkę bardziej oświeciłeś mnie Twoim postem i zapaliła mi się lampka. Spróbuj! cl_rate 20000 rate 25000 cl_cmdrate 101 cl_updaterate 101 cl_cmdbackup 2 ex_interp 0.01
  5. DarkvTen

    Wyłącza synchronizację w grze, lecz nie koniecznie zawsze działa tak jak tego chcemy. Z doświadczenia powiem, że pomimo iż miałem wpisaną tą komendę, musiałem również wyłączyć synchronizację w karcie. Dodatkowo komenda ma też inny wpływ.
  6. DarkvTen

    Do CFG dodaj: gl_vsync 0 rate 100000 Drugim krokiem będzie: Steam → Biblioteka → Counter-Strike → Właściwości → Ogólne → Parametry Startowe -nofbo -stretchaspect Warto również wyłączyć synchronizację pionową, po aktualizacji w 2013 roku gorzej wpływa na rozgrywkę. Jak tego dokonać? A no w taki sposób, że klikasz sobie na pulpicie prawym przyciskiem myszy, wybierasz panel sterowania nvidia i w ustawieniach globalnych wyłączasz synchronizację pionową i zapisz.
  7. DarkvTen

    Grasz na steam? Jakie masz parametry komputera? Jakie inne procesy masz włączone podczas gry w cs'a? Coś modyfikowałeś/zmieniałeś? Jaki Internet (szczegóły).
  8. Tututututututututu

    1. Minari Uchiha
    2. DarkvTen

      DarkvTen

      Nie, ale myślałem o zmontowaniu jakiegoś klipu CS'owego z tą nutką tj. Wylatujesz na długą sadzisz ładnie banie i done xD

  9. DarkvTen

    Elo! Godos po naszymu?
  10. DarkvTen

    Problem leży po stronie klienta, którego używasz. Przerzuć się na STEAM, tam osobiście jestem w stanie pomóc i wyciągnąć całą moc z komputera.
  11. DarkvTen

    A no tak, lepiej mieć lagi niż VACa
  12. DarkvTen

    Użyj tego
  13. DarkvTen

    Powiedzmy, że musimy zrobić tablicę z 50 wpisami, albo wypisać coś dla każdego gracza na serwerze. Czy powinniśmy powtarzać ten sam kod kilkadziesiąt razy? Nie. To byłaby mordęga. Z pomocą przychodzą nam pętle. Wyróżniamy trzy rodzaje pętli: for while do, while 1. Pętla for Pseudokod tworzenia pętli for wygląda następująco: for(stan_początkowy;warunek_zakończenia;zmiany_po_obrocie) { ciało pętli } Stanów początkowych jak i zmian po obrocie może być kilka - oddzielamy je przecinkami Stan początkowy - wartość danej zmiennej, od której mamy zacząć Warunek zakończenia - dopóki warunek jest spełniany pętla będzie obracana Zmiany po obrocie - zmiana wartości zmiennych po obrocie pętli Przykładowy kod z użyciem pętli for: new i; new tablica [50]; for(i=0;i<50;i++) { tablica[i] = kod do wpisania do tablicy; } 2. Pętla while Pseudokod pisania pętli while wygląda o tak: while(waunek_kończący) { ciało pętli } Jak wygląda to w praktyce? O tak: (przykładowo) new i = 0; new cos[33]; while(i <= 33) { cos[i] = 1; i++; } Czym się różni pętla while od pętli for? Teoretycznie niczym. Jedyną zmianą jest zmiana zapisu kodu pętli. Akcja którą wykonujemy jest taka sama. Jednakże inny zapis może nam ułatwić pozyskanie porządanego rezultatu. 3. Pętla do, while Pseudokod pisania pętli do, while wygląda tak: do { ciało pętli } while(waunek_kończący) Jak wygląda to w praktyce? O tak: (przykładowo) new i = 0; new cos[33]; do { cos[i] = 1; i++; } while(i <= 32) Czym się różni pętla do, while od pętli for czy while? Tak samo jak pętla while z pętla for. Akcja którą wykonujem jest taka sama lecz jest to inaczej zapisane. W niektórych przypadkach może to ułatiwć sprawę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Warunki użytkowania, Polityka prywatności i Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę..