Skocz do zawartości

DarkvTen

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana DarkvTen w dniu 16 Lutego 2017

Użytkownicy przyznają DarkvTen punkty reputacji!

1 obserwujący

O DarkvTen

  • Urodziny 05.08.1867

Ogólna

  • Steam url:

Dodatkowa

  • Nick w grze: DarkvTen
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Wiek
    150
  • Lokalizacja
    Syberia
  • Zainteresowania
    nothing

Ostatnie wizyty

3321 wyświetleń profilu
  1. DarkvTen

    Alkoholizm

    Dzisiaj tylko pół litra do obiadu.
  2. DarkvTen

    Siemanko 4af!

    Witam serdecznie. Jesteś na prawdę utalentowany, ja w tym wieku jedynie co miałem, to Admina i dopiero zaczynałem przygodę z CS'em. Wydaje mi się, że młodsze pokolenia rodzą się mądrzejsze i nie mają czasu by dopiero w wieku dojrzałym zarządzać czymś
  3. DarkvTen

    Problem ;(

    Troszeczkę bardziej oświeciłeś mnie Twoim postem i zapaliła mi się lampka. Spróbuj! cl_rate 20000 rate 25000 cl_cmdrate 101 cl_updaterate 101 cl_cmdbackup 2 ex_interp 0.01
  4. DarkvTen

    Problem ;(

    Wyłącza synchronizację w grze, lecz nie koniecznie zawsze działa tak jak tego chcemy. Z doświadczenia powiem, że pomimo iż miałem wpisaną tą komendę, musiałem również wyłączyć synchronizację w karcie. Dodatkowo komenda ma też inny wpływ.
  5. DarkvTen

    Problem ;(

    Do CFG dodaj: gl_vsync 0 rate 100000 Drugim krokiem będzie: Steam → Biblioteka → Counter-Strike → Właściwości → Ogólne → Parametry Startowe -nofbo -stretchaspect Warto również wyłączyć synchronizację pionową, po aktualizacji w 2013 roku gorzej wpływa na rozgrywkę. Jak tego dokonać? A no w taki sposób, że klikasz sobie na pulpicie prawym przyciskiem myszy, wybierasz panel sterowania nvidia i w ustawieniach globalnych wyłączasz synchronizację pionową i zapisz.
  6. DarkvTen

    Problem ;(

    Grasz na steam? Jakie masz parametry komputera? Jakie inne procesy masz włączone podczas gry w cs'a? Coś modyfikowałeś/zmieniałeś? Jaki Internet (szczegóły).
  7. Tututututututututu

    1. Minari Uchiha
    2. DarkvTen

      DarkvTen

      Nie, ale myślałem o zmontowaniu jakiegoś klipu CS'owego z tą nutką tj. Wylatujesz na długą sadzisz ładnie banie i done xD

  8. DarkvTen

    Hejka!

    Elo! Godos po naszymu?
  9. DarkvTen

    Ping....

    Problem leży po stronie klienta, którego używasz. Przerzuć się na STEAM, tam osobiście jestem w stanie pomóc i wyciągnąć całą moc z komputera.
  10. DarkvTen

    Ping....

    A no tak, lepiej mieć lagi niż VACa
  11. DarkvTen

    Pętle

    Powiedzmy, że musimy zrobić tablicę z 50 wpisami, albo wypisać coś dla każdego gracza na serwerze. Czy powinniśmy powtarzać ten sam kod kilkadziesiąt razy? Nie. To byłaby mordęga. Z pomocą przychodzą nam pętle. Wyróżniamy trzy rodzaje pętli: for while do, while 1. Pętla for Pseudokod tworzenia pętli for wygląda następująco: for(stan_początkowy;warunek_zakończenia;zmiany_po_obrocie) { ciało pętli } Stanów początkowych jak i zmian po obrocie może być kilka - oddzielamy je przecinkami Stan początkowy - wartość danej zmiennej, od której mamy zacząć Warun
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Warunki użytkowania, Polityka prywatności i Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę..