Skocz do zawartości
Sebox

Regulamin serwera CS:GO ONLY MIRAGE

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin serwera Only Mirage 4af.pl

 

§ 1. Zasady ogólne

 

1.1. Nieznajomość regulaminu serwera ( zwanego dalej regulaminem ) nie zwalnia z jego przestrzegania

1.2. Połączenie się i korzystanie z serwera 4af.pl CS:GO Only Mirage ( zwanego dalej serwerem )równoznaczne jest z zaakceptowaniem niniejszych zasad.

1.3. Regulamin obowiązuję każdego użytkownika i członka administracji.

1.4. Właściciel/zarządca serwera zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.

1.5. Zmiany w regulaminie o których mowa w punkcie 1.4 nie podlegają obowiązkowi opublikowania informacji o danej zmianie.

1.6. Kopiowania,modernizowanie całości bądź części niniejszego regulaminu bez zgody właściciela/zarządcy serwera jest zakazane.

1.7. Odwołanie o którym mowa w punkcie 4.2 nie dotyczy banów poniżej 12 godzin

1.8. Odwołanie się od bana permamentnego przysługuje użytkownikowi nie dłużej niż 7 dni od nadania bana.

1.9. Przy składaniu podania na administratora potwierdzeniem przeczytania regulaminu jest napisanie w punkcie "9) Czy przeczytałeś i akceptujesz regulamin serwera?: odpowiedzi "Tak,zapoznałem się i akceptuję".

 

§ 2. Zasady obowiązujące przy korzystaniu z serwera

 

2.1. Podszywanie się pod stałych graczy lub członków administacji jest zakazane.

2.2. Ustawianie lub używanie obraźliwych nicków bądź avatarów jest zakazane.

2.3. Reklamowanie serwerów do gier (spoza sieci 4af.pl) oraz wspomagaczy do gry na czacie głosowym bądź pisemnym bądź w nicku czy avatarze jest zabronione.

2.4. Zabrania się graczom „afczenia” na serwerze. Po 20 sekundach „afk” administrator ma prawo do wyrzucenia gracza

2.5. Pouczanie i obrażanie innych graczy bądź członków administracji serwera jest kolejno wzbronione ( dla pouczania ) i zabronione ( dla obrażania ).

2.6. Zakazuje się graczom ignorowania polecenia wydanego przez członka administracji.

2.7. Każdy gracz i członek administracji jest zobowiązany do zachowania kultury osobistej.

2.8. „Ab” czyli aktywny ban zakazuje użytkownikowi korzystania z serwera przez cały okres bana. Zakazuje się również unikania odbywanej kary (np. zmiana IP )

2.9. Posiadanie lub propagowanie treści ( avatary,nicki,hasła ) rasistowskich/nazistowskich/komunistycznych bądź obrażających czyjeś poglądy jest zabronione.

2.10. Nadużywanie czatu głosowego lub pisemnego jest zabronione.

2.11. Zabrania się graczom i członkom administracji prowokowania kłótni z innymi graczami

2.12. Każdy użytkownik i członek administracji zobowiązany jest do posiadania stałego pingu pozwalającego na komfortową grę.

2.13. Prawo do puszczania muzyki ma jedynie plugin „Abner RES”. Graczom i członkom administracji zabrania się tego.

2.14. Zabrania się używania syntezatorów lub modulatorów mowy.

2.15. Zabrania się używania mikrofonu przez graczy poniżej 16 roku życia. Wyjątkiem jest podanie info po śmierci gracza.

2.16. Członek administracji określa,czy gracz spełnia wymóg punktu 2.15

2.17. Zakazuje się nadmiernego lub bezpodstawnego podejrzewania gracza o wspomagacze.

2.18. Każdemu graczowi i członkowi administracji zabrania się obrażania bądź ośmieszania gracza słabiej grającego.

2.19. „Beznick” jest zakazany. Nick powinien wynosić minimum 3 znaki.

2.20. Podpowiadanie pozycji współtowarzyszy z drużyny na czacie/teamspeaku/steamie/innym komunikatorze jest zabronione.

2.21.Przeszkadzanie w grze (czyt. blokowanie,rzucanie fleszy pod nogi swoim współtowarzyszom itp.) jest zabronione.

2.22. Niewykonywanie celów mapy (plantowanie bomby,rozbrajanie jej itp.) jest zabronione.

2.23. Stronie Antyterrorystów ( CT ) zakazuje się bugowania/unikania anty-rusha (czyt. Przechodzenie pod barierami itp.). Po 1:35 anty-rush przestaje wpływać na rush strony CT.

2.24. Zakazuje się graczom przebywania w „obserwatorium”. Miejsce to jest przeznaczone dla członków administracji.

2.25. Zabrania się graczom i członkom administracji korzystania ze wspomagaczy do gry i ich rozpowszechniania

2.26. Działanie na niekorzyść swojej drużyny ( czyt. Przeszkadzanie w grze,przechodzenie do teamu wygrywającego,zawartego w punkcie 2.20 przewinienia itp.) jest zakazane.

 

§ 3. Prawa i obowiązki członków administracji

 

3.1. Wedle regulaminu członek administracji jest traktowany na równi z graczem.

3.2. Członek administracji zobowiązany jest do pilnowania porządku na serwerze oraz przestrzegania przez graczy regulaminu.

3.3. Członek administracji zobowiązany jest do spędzenia w ciągu tygodnia minimum 5 godzin na serwerze.

3.4. Członek administracji ma obowiązek wypowiedzenia się w sprawie bezpośrednio jego dotyczącej,czy to na forum czy na serwerze.

3.5. Członek administracji zobowiązany jest pomagać graczom. Jeżeli gracz zgłosi łamanie regulaminu przez innych użytkowników(np. Używanie wspomagaczy przez graczy lub innego członka administracji) ,członek administracji jest zobowiązany zainterweniować.

3.6. Członek administracji podczas banowania ma obowiązek podania przyczynę nadawanej kary.

 

§ 4. Prawa i obowiązki użytkownika

 

4.1. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu serwera.

4.2. Użytkownik ma prawo do odwołania się od bana powyżej 12 godzin w odpowiednim dziale forum 4af.pl

4.3. Użytkownik ma prawo do złożenia skargi na członka administracji gdy ma ku temu powody potwierdzone odpowiednimi dowodami.

4.4. Użytkownik zobowiązany jest współpracować z administracją serwera.

4.5. Użytkownik ma prawo dociekać powodu bana. Może to zrobić wchodząc na SourceBans ( bany.4af.pl ) lub poprzez napisanie do członka administracji przez którego został zbanowany.

4.6. Użytkownik który zauważy łamanie regulaminu przez innego gracza lub członka administracji jest zobowiązany powiadomić innego członka administracji bądź zdobyć dowód na przewinienie (np. nagranie,ss) i napisanie skargi w odpowiednim dziale forum 4af.pl

4.7. Użytkownik ma prawo odwołać się od bana poniżej 12 godzin gdy ban jest nadany bez przyczyny.

 

§5. Kary

 

5.1. Złamanie punktu 1.6 grozi podjęciem przez właściciela serwera lub regulaminu kroków prawnych z tytułu naruszenia praw autorskich do regulaminu.

5.2. Złamanie punktu 2.23 skutkowane jest banem na 60 minut.

5.3. Karę za złamanie pozostałych punktów regulaminu serwera ustala członek administracji.

 

 

 

Regulamin jest własnością intelektualną sieci serwerów 4af.pl

W celu zmodernizowania regulaminu skontaktuj się z zarządcą sieci.

Regulamin stworzony przez @Sebox

Regulamin będzie aktualizowany na bieżąco.

 

 

Edytowane przez Sebox

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Warunki użytkowania.