Skocz do zawartości

Występują problemy techniczne, które mogą uniemożliwiać prawidłowe wyświetlanie strony dla pewnej części użytkowników. Pracujemy na tym, by przywrócić pełną funkcjonalność strony.


obliv

2on2 AIM SWISS FORMAT CS 1.6 & CS:GO

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Wiem, ze pomysl ten przewijal sie juz od jakiegos czasu. Jednak nie slyszalem zadnych konkretow, wiec wyjde naprzeciw ze swoja propozycja. Celem rozruszania spolczenosci serwerow zarowno 1.6 jaki GO, poniewaz mozna to rozwiazac w obu wersjach gry.

Moj pomysl na turniej to zebranie 32. chetnych graczy, celem stworzenia 16 druzyn. Podzielenie ich na dwa koszyki wg uznania umiejetnosci gry, tak by w jednym koszyku znalazlo sie 16 osob, nie ukrywajmy lepszych, zas w drugim 16 osob nieco mniej zaawansowanych. Jest rowniez opcja wrzucenia wszystkich do jednego worka i losowanie par przez organizatorow turnieju. Turniej w zaleznosci od wersji mialby pule 10/12/15 map typu aim. Oczywiscie zawierajac w tym kilka rodzajow map rozgrywanych na pistolety/karabiny/snajperki/noze(ewentualnie). Mecze rozgrywane w systemie BO3 oraz Swiss format(dla laikow - format szwajcarski). 
Kazda z druzyn wybiera po jednej mapie, trzecia wybierana jest losowo przez program z pozostalych map. Mapy rozgrywane w systemie MR9/MR15. Z ograniczeniem rundy do 1:30 lub nawet 1:00. 
Uwzgledniamy dogrywki w systemie MR3 w przypadku remisu po rozegraniu obu polowek. 
Zapewne czesc z Was kojarzy czym jest system Swiss, ale jest tez czesc osob, ktore pierwszy raz slysza o takim modelu rozgrywek. Juz spiesze z tlumaczeniem.

Format szwajcarski zaklada losowanie par pierwszych spotkan. Nastepnie w kolejnych fazach turnieju staja naprzeciw siebie zespoly o tym samym bilansie dobierane losowo, tak by nie zagrac drugi raz przeciwko tej samej druzynie. 


Zamysl par oraz symulacja:
 

TEAM A - TEAM I

TEAM B - TEAM J

TEAM C - TEAM K

TEAM D - TEAM L

TEAM E - TEAM M

TEAM F - TEAM N

TEAM G - TEAM O

Zakladamy zwyciestwo zespolow "Gospodarzy" spotkan i otrzymyujemy nastepujacy bilans spotkan (WIN/LOSE), co swietnie pokazuje przyklad turnieju w CS:GO rangi Major rozegranego w Atlancie:

http://www.eleague.com/major-qualifier/swiss-format/#ItDQ0nNK7OqT
 

FAQ:
Turnieje juz u nas byly nie raz. Jest to porozycja czego innego, swiezego, a jednak tak dobrze nam znanego. 

1. Pewnie pojawia sie glosy: "gdzie znajdziesz tylu chetnych?". Otoz patrzac na nasza siec. Liste serwerow, forum i uzytkownikow na forum, ze jestesmy w stanie zorganizowac taki turniej z taka wlasnie iloscia graczy. Zarowno po stronie serwerow 1.6 jak i CS:GO. Mozemy ewentualnie zastrzec, ze jedna osoba moze brac udzial w turnieju tylko jednej wersji gry. (Chyba, ze bedzie brakowalo chetnych). Granie na mniejsza/wieksza ilosc graczy tylko komplikuje system rozgrywek. Choc robilem symulacje dla 16. graczy(tj. 8 druzyn) i mozna to wykonac, lecz komplikuje sie to przy przedostatniej kolejce. Trzeba wprowadzic male losowanie par, jednak nie jest to niemozliwe i jestem w stanie podjac sie pomocy przy rozpisywaniu drabinki.

2. "Przeciez ludzie maja prace/szkole/matury" - To propozycja turnieju, nie terminu. Choc osobiscie widzialbym to w okolicach czerwca/lipca. Wieszosc osob konczy wtedy zajecia, jest juz po maturach. Niekrtorzy co prawda maja sesje, albo prace. No nie dogodzi sie wszystkim na raz. Jednak daje to tez czas na zapisy. Okolo miesiaca byloby idealnie. Tak bym to widzial.

3. "Tyle druzyn? Ile to spotkan! Gdzie tu znajdziesz sedziow do kazdego spotkania!" - doswiadczenie pokazuje, ze to nie brak sedziego, a jego obecnosc jest wiekszym utrudnieniem w rozegraniu spotkania. Czekanie, gdy ktos ma czas, jest dostepny lub skonczy grac, czy marudzic "ja juz sedziowalem dzisiaj dwa spotkania, padam" - to tylko denerwuje samych uczestnikow i opoznia rozegranie meczow. Prawda jest taka, ze turniej paintball 1v1 byl rozgrywany w wiekszosci bez sedziow i przebiegal sprawnie. A obecnosc sedziego, ktory w sumie po wejsciu na srwer i wgraniu cfg/daniu resow moze sobie isc do kibla/kuchni/wejsc na pudelka nie jest konieczna. Sedziego przydizelalbym do spotkan spornych lub wymagajacych obslugi serwera przez laikow. Wiekszosc z nas potrafi wgrac cfg i odpalic resy. A nakazanie krecenia demek przez graczy moze zalatwic sprawe 'arbitrazu' podczas meczu. W razie konfliktu gracz proszony jest o umieszczenie demka. Jesli go nie posiada - zostaje zdyskwalifikowany lub oddaje mecz poprzez W/O. 

4. "Skad wezmiemy na to serwery?" - W przypadku 1.6 jesli bedzie trzeba jestem gotow zakupic serwer na czas turnieju. Jesli chodzi o CS:GO tutaj potrzebuje konsultacji z osobami, ktore maja wieksze pojecie na ten temat. Choc dedyki chyba nie dzialaja zle?

5. "Jakie przewidujemy nagrody?" - temat pozostawiam otwarty. Od siebie proponuje po 100zl na glowe dla zwyziezcow. (Spokojnie Adamie, z mojej kieszeni. To w koncu moj pomysl). Ewentualne dodatki typu +2 do waznosci postow zwyciezcow na forum, czy tez przegrani lajkuja zdjecia/posty zwyciezcow pozostaje tematem do dyskusji.


Jestem otwarty na pytania, propozycje oraz konstruktywna krytyke. Jesli ktos ma zamiar pisac 'do dupy', czy 'gownainy pomysl' niech oszczedzi czasu sobie oraz innym, ktorzy ten temat oraz odpowiedzi pod nim beda czytac. 

Pozdrawiam,

obliv 


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Temat wałkowany od bardzo dawna, na pewno wejdzie w życie.

Termin: nie prędzej jak CZERWIEC - II połowa

Brak czasu na organizacje i średnia HOSSA.

Pozdrawiam

ALi

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej jestem za ! bardziej przemawiałaby do mnie odsłona 1.6, aleee ogarnę sobie ładnie wszystkie aktualizacje do GO i można grać :D

 

POLEJ !

yyy, znaczy POZDRO !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze byłem za wszelakimi turniejami, więc i teraz jestem. Jednakże w większości przypadków był problem z organizacją i myślę, że jak dobierzesz jeszcze 3-4 osoby do pomocy to coś z tego wyjdzie. Teraz tylko czekam z niecierpliwością na zapisy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@.47 nie wiem czy mnie zrozumiales. To propozycja jednego turnieju, ale w dwoch oddzielnych wersjach gry ;) Takze, jak dojdzie do skutku bedziesz mial okazje zagrac w 1.6! A jesli bedziesz dodatkowo chcial sprobowac swoich sil w CS:GO... To juz kwestia jak potoczy sie sprawa z zapisami i lista chetnych ;)
 

@Minari Uchiha Spokojnie, zakupilem worek ryzu dla pomocnikow, wiec beda pelnil sil :D

Z gory przepraszam za brak polskich znakow. Projekt na mala energetyke wodna wymaga ode mnie uzywania programu ze stanow, ktory jak na zlosc nie odpali sie, jesli nei mam ustawionego domyslnie jezyka angielskiego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna idea, ogólnie kciuk w górę dla Ciebie, ponieważ widać, że nieco starań w ten "ogólny opis" i organizację tego musiałeś włożyć, że Ci się chciało to już świadczy o tym, że jednak ten 4af nie jest dla Ciebie obojętny ;) Organizujecie to, a na pewno coś tam postrzelamy razem dla fanu ^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja jestem jak najbardziej za. Mam nadzieję, że więcej osób z CS:GO się zainteresuje tym wydarzeniem.

Pozdrawiam Bicuś v2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@obliv - na 1.6 (nie wiem jak na go) można wrzucić moduł który będzie sam wszystko robił zaczynając od rozg poprzez wszystkie inne czynności kończąc na przerzucaniu w połowie jeśli trzeba co powinno ułatwić sprawę ofc w kwestii obsługi meczu przez laików.

Edytowane przez Brzydki Zly i Szczery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Maciess dziennie forum odwiedza 200osób. Sa osoby, ktore grajac nie wchodza na forum. Wrzucic reklame konkursu na serwer to nie problem. Poza tym, osoby, ktore regularnie graja mixy (akurat w przypadku 1.6) rzadko zagladaja na forum i musialem im zwroic uwage na post o konkursie. Czesc wyrazila checi. 

@Brzydki Zly i Szczery w cs go nie bedzie z tym problemu ;)

Liczę, że opiekunowie zarowno serwerow CS:GO jak i 1.6 , razem z administrcja tychrze serwerow zaangazuja sie w rekrutacje lub sami tez wezma udział, do czego zachecam ;)
 

More info soon. Stay tuned!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o reklamę to który temat mam wskazać aby ludzie odwiedzali ? (dobrze by było aby ów temat był publiczny bez możliwości pisania niezarejestrowanym, wtedy mogę taki post na serwerze wyświetlić)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dopiero za tydzien, max dwa. Tak by w polowie maja ruszyć z zapisami. Wtedy za wczasu dopracuje temat i zgłosze się do właścicieli serwerów z prośbą :)

 Dzięki za widoczne zaangażowanie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Warunki użytkowania, Polityka prywatności i Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę..