Skocz do zawartości
xbiluu

Podanie na WL - xBiLUU

Rekomendowane odpowiedzi

Imię - Bartosz
Wiek - 18 lat (2000)
Coś o sobie - Witam wszystkich, mam na imię Bartek. W styczniu skończyłem 18 lat. Interesuje się piłką nożną i administracją sieci komputerowych. Jestem na kierunku teleinformatyki. W wolnych chwilach rozwijam swoje hobby i inne zainteresowania. Lubię imprezować co nie zmienia faktu, że na grę i inne atrakcje poświęcam dość dużo czasu. Od jakiegoś czasu poszukuje świeżego, dobrego serwera RP na którym mogę zabić nudny czas między obowiązkami i trochę się zrelaksować.
Co rozumiesz poprzez stwierdzenie RolePlay? - Dla mnie RolePlay jest jak wirtualna rzeczywistość, w której mogę odwzorować każdą postać, która przypadnie mi do gustu.
Doświadczenie w RP - Moje doświadczenie z serwerami RP odgrywało główną rolę na serwerach postawionych na silnikach gry GTA San Andreas. Przeszedłem przez parę serwerów wcielając się w dużo postaci (głównie stworzonych przez moją wyobraźnię na podstawię postaci filmowych).
Link do profilu steam! - https://steamcommunity.com/id/bilv/

Nazwa na Discord- BILU #2126

IC
Imię i Nazwisko - Pancilon Pantalon
Wiek - 27 lat
Historia (min. 50 słów) zawierająca co najmniej 3 cechy charakteru postaci - Pancilon Pantalon to zbieg więzienny stanu Kolorado Stanów Zjednoczonych. Jest on synem afrykańskiego wodza plemienia Dogoni. Matka była prostytutką z Pragi, która dzięki znajomościom legalnie zamieszkała w Stanach. Pancilon został skazany na 8 lat pozbawienia wolności, za kradzież kolekcji kart baseball'owych która zawierała jedną sztukę wartą 100,000$. Pancilon nie zdążył się zadomowić w więzieniu, ponieważ dzięki zwinności, inteligencji i nieuwadze strażników jego pobyt trwał zaledwie miesiąc. Po ucieczce szuka miejsca gdzie szybko go nie znajdą i zmierza w kierunku wyspy.