Skocz do zawartości
SuchaSzmata

Whitelist - SuchaSzmata

Rekomendowane odpowiedzi

OOC 
Imię : Denis
Coś o sobie : Mam na imię Denis mam 21 studiuję teraz na drugim roku elektrotechnikę, moje zainteresowania to historia,anime,asg
Co rozumiesz poprzez stwierdzenie RolePlay? : Odgrywanie ról narzuconych przez graczy
Doświadczenie w RP : Kilkaset godzin spędzonych na serwerze LSS RP w policji,dziennikarstwie oraz wszelkich organizacjach przestępczych. Pogrywam teraz na serverze RP Fallout New Vegas na Gmod.
Link do profilu steam : https://steamcommunity.com/id/SuchaSzmata/

Nazwa na Discord : SuchaSzmata#2437

IC
Imię i Nazwisko : Ronald Stone
Historia (min. 50 słów) zawierająca co najmniej 3 cechy charakteru postaci : Ronald urodził się w rodzinie klasy średniej, jego życie w początkowych latach życia wyglądało jak w typowej amerykańskiej rodzinnie. Chłopak po skończeniu szkoły średniej dostał się na studia medyczne, rodzina trochę się zaciągnęła żeby ich syn został doktorem, podczas drugiego roku rodzice Ronalda wybrali się na wycieczkę do Yellowstone gdzie podczas nieszczęśliwego wypadku obaj jego rodzice zginęli. Ronald po tym wypadku nie porzucił studiów i dalej chciał studiować medycynę, jednak jego zachowanie się zmieniło przestał chodzić na imprezy lub co bardziej przestali go zapraszać na wszelakie imprezy bo zaczął zapijać się w trupa.Skończył studia ze średnimi ocenami, po skończonych studiach dostał się na posadę w lokalnym szpitalu, jego alkoholizm rósł wprost proporcjonalnie do jego zgorzknienia. W trakcie jego pracy w szpitalu zarząd tolerował jego przeboje alkoholowe jednak czara goryczy się przelała gdy odkryto że okrada szpital na narzędziach i lekach. Ronald został wyrzucony dyscyplinarnie z pracy i nie był wstanie znaleźć pracy przez to wydarzenie i teraz zaczyna się teraźniejsza historia.