Skocz do zawartości

Chemiczny ALi

MAPY grane na mixach 4af - Aktualizacja 29.01.2018

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

W dniu dzisiejszym wraz z @emik zaktualizowaliśmy tabelę map granych na naszych sieciowych mixach 4AF.

Mapy będę cyklicznie co jakiś czas zmieniane/edytowane na wniosek innych graczy biorących udział w mixach.

Na najbliższe mixy wybór map w zależności od typu rozgrywki będzie wyglądał następująco:

mapy 10 seria mixów.png

 

Wszelkie uwagi proszę zgłaszać na pw.

Pozdrawiam,

Chemik

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5v5 - dodałbym traina i tuscana. Nie są to duże mapy i gra się na nich przyjemnie 5v5. Tuscan i pociONgi to mapy eslowe a co za tym idzie są sprawdzone w rozgrywkach 5v5 na najwyższym szczeblu CSa :D 

Edytowane przez echo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem mapy cs_ powinny zostać usunięte, ponieważ mapy te w ogóle nie są zbalansowane tak jak większość de_

 

1. Na tych mapach i tak musza zostac zabrani wszyscy zakładnicy = to tak jakby grać 5v5 lub 6v6 na jeden bs

 

2. Przykładowy cs_office tutaj praktycznie są tylko dwa wejścia - od długiej i od okna, nie ma innych, 5 osób pilnujących 2 wejść troche dużo co? Przykładowo juz niech będzie ten Office powiedzmy 2awp w teamie jeden patrzy okna na daleko przy długiej, jeden patrzy ze środka awp, a 3 im patrzy od schodów na szybkie zajecie to juz nie maja opcji wbiec, awp po jednym strzale i cofa na kolejna pozycje na która może zabić gdy nie trafi za 1, zanim cofnie do respa, bo na respie sa zakladnicy, to będzie miał jeszcze 3miejscowki by wyciągnąć kogoś, w końcu na pewno trafi jak będzie ogarnial awp i szybko uciekal po strzale, a ct i tak musi się zbiec w jedno miejsce by wygrać rundę i jeszcze wrócić , gdzie jeszcze 2 przejścia TT może śmiało hejkowac, flashowac, zanim wezmą zakładników, a gdzie jeszcze do respa swojego wrócą

 

 

 

3. Nie ma tutaj jak na nuke/inferno/tuscan i innych mapach gdzie rzucić flasha gora na zaskoczenie, smoke prawie bezużyteczny w tym przypadku, tak samo cs_italy czy cs_assault czy alpin , bo budynek jest maly a smoke sami sobie zasłonimy wszystko, estate jeszcze ujdzie bo terenu i wejść jest dużo, można odgrodzić sobie smokiem jakies przejście

 

4. Taka mapę oczywiście mowie o równy team vs równy team, nie jak na ffa ze wchodzisz i zabijasz 8 bo nie mysla w grze

 

 

 

Podsumowując te mapy cs_ są zbyt jednostronne, gdy sa równe teamy, a nie jeden przewyższa drugi aimowo to ct na takich mapach ma marne szanse na wygranie mapy, zakładam ze przy wyrównanych teamach mapy kończyłyby się na wynikach ponad 10 dla TT po pierwszej polówce, a przeciez nie o to chodzi, to tylko moje zdanie jak ktoś się nie zgadza to jakies argumenty piszcie

 

Jak dla mnie mapy cs są bezsensu na mixa, w końcu to ma być teamplay, jakies taktyki, a nie pilnowanie jednego miejsca od poczatku do konca rundy w 5, nawet jakby sie chciało fejk zrobić to i tak musisz wrócić w to miejsce

 

Proponowałbym zastapienie tych map, mapami z Csgo, zawsze to cos nowego, których nie ma na ffa nawet, mapy takie jak Mirage, inferno, cobblestone, cache, dd2, nuke overpass, wygląd podobny, lecz troche pozmieniane i 3nowe mapy do tego dochodzą i sa na pewno lepiej zbalansowane niż mapy o których była mowa wyzej, mapy sa dość duże w porównaniu do ich odpowiedników z podstawowych w 1.6 wiec mysle ze nie tylko sie nadza na 5v5, ale na reszte

Edytowane przez CyMpaK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Warunki użytkowania.